Dear visitor, welcome to cls-design Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• »funnysunny« is a Customer

Occupation: Schüler

• Send private message

21

Thursday, February 16th 2012, 4:41pm

Danke.

• »Descole« is a Customer

• Send private message

22

Wednesday, March 21st 2012, 9:42pm

Mir war gestern etwas langweilig, und hatte beschlossen mal etwas zu lernen. Hatte dann ein Plugin erstellt und selber getestet.
Es fügt den AdditionalFooter ein, welchen man dann über ACP -> Optionen -> Allgemein -> Additional Footer bearbeiten kann. CSS Deklerationen habe ich im tpl per <style>-Tag gepackt =O. Falls ich was falsch gemacht habe, *bitte nicht schlagen xD*, ich bin recht neu in soetwas :o
Descole has attached the following file:

23

Saturday, April 21st 2012, 3:05pm

Hallo Descole,

muss man noch was einstellen damit es sichtbar wird?

• »Descole« is a Customer

• Send private message

24

Saturday, April 21st 2012, 4:11pm

http://wbb-center.de/download/index.php?…try&entryID=499 <- Beschreibung - HowTo und bisherig Aktuelle Version.

25

Tuesday, August 21st 2012, 11:38pm

hey !

wäre es damit auch möglich, sachen wie "zur zeit sind x benutzer online" usw. dahin zu verbannen ? und aus dem eigendlichem bereich zu entfernen ?

marcus

You are not logged in.

Login - Register